bokgalning

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Eleonora - 1 januari 2013 19:42

Gott nytt år!

Om ni undrar varför jag inte bloggat så är det för att jag varit på landet, och där har vi inget bredband. Det är alltså heeeelt lönlöst att överhuvudtaget försöka koppla upp sig...

Iagf, under lovet så har jag läst bl.a Allt jag säger är sant av lisa bjärbo, en recension kommer sedan....

Ha det så bra!

/Bokiz

Tidigare månad - Senare månad

Boktips?

Har du tips om en bra bok du vill att jag ska läsa?

Lämna då en kommentar eller ett gästboksinlägg!

Ser fram emot ditt meddelande!

 

/Bokiz   

Sök i bloggen

Presentation


Hej!
Det här är en bokblogg som drivs av mig, en tjej som heter Eleonora.
Jag älskar att läsa och uppdaterar väldigt ofta...
Här recenserar jag ungdomsböcker och skriver om allt bokrelaterat!
Var det här inte tillräckligt?
Läs presentationen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

De bästa böckerna varje månad

Här är de bästa böcker jag läst och recenserat varje månad 2013:

Januari:

1: Allt jag säger är sant

Lisa bjärbo

2: Förlåt Elina!

Sofia Nordin

3: Kommer snart!

 

Februari:

Kommer snart!

I min bokhylla just nu...

 Cinder av marissa meyer

 

 

Kontakta mig!

Har du några frågor eller kanske boktips?

Mejla mig på:

bokgalning.bloggplatsen.se

@home.se

Jag svarar på alla mejl, utom de som är överdrivna eller inte rör böcker. De tar jag bort direkt.

Så här många är inne på bloggen nu

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen?
 Allt är bra!
 Recensionerna
 Boktipsen
 Uppdateringen
 Vet ej...
 Bakgrunden
 Färgerna
 ALLT

Do you speak English?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Besökt bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards